despre erezie III de ce nu se intorc ereticii…

De ce nu se intorc ereticii la BOR? Pentru ca si BOR este eretica si ecumenista!!!

Aceasta intrebare am primito de la o curva de securista si pentru ca e o intrebare din al carei raspuns se poate trage folos  raspund:

pentru acelas motiv pentru care o curva ramolita nu poate  face prietenie adevarata cu una care inca mai arata cit de cit bine sau una tinara , ca ar insemna sa poata si cu o feciorelnica(nu este acelas lucru cu fecior ca poti fi si curva in acelas timp la fata lui Dumnezeu). Mai sint cazuri cind aparent par prietene dar in realitate este intodeauna un interes la mijloc. Deci cind cu adevarat cineva cauta mintuirea lui, va cauta prietenia celui feciorelnic,adica curat pe dinauntru.si pe unul ca acesta il recunosti din faptul ca nul poti suferi din cauza cati spune adevarul despre tine asa cum esti si nu cum te iluzionezi ca ai fi.atunci cind te vezi pe tine ca nu suferi cele aratate oricare ar fi ele si oricit ti sar parea de neadevarate e semn ca tu nu cauti de fapt mintuirea ta ci sa construiesti o alta mintuire aici pe pamint dupa placul tau mai mult sau mai putin.

Ereticii nu practica intoarcerea ci caderea si cei cazuti se pot intoarce doar in groapa in care au cazut sau sa cada in alta care se afla in prima in care deja sint cazuti….

Anunțuri

8 răspunsuri to “despre erezie III de ce nu se intorc ereticii…”

  1. sint oameni care trăiesc în ziua de azi şi care au murit trupeşte si dupa scurt timp au revenit la viaţă pămîntească .. cunosc oameni care s-au văzut în afara trupului lor, la fel, pt scurt timp .. sint si cărţi sau filme care vorbesc despre “moarte clinică” sau “experienţe extra-corporale” .. iar majoritatea vorbesc despre lumea de dincolo ca despre o lume cu lumini şi umbre .. descrierile lor devin metaforice de parcă n-ar exista cuvintele cu care să poată descrie acestea
    în scrierile sfinţilor lumea de dincolo apare descrisă mult mai lămurit .. cu îngeri şi draci, arhangheli, serafimi, heruvimi, sfinţi care au trăit pe pămînt, raiul cu pajişti întinse, pomi cu multe feluri de roade, păsări ce minunează auzul cu cîntecele lor, lumini pe lîngă soarele apare dea dreptul întunecat, orizonturi mult mai largi decit orice vedere din satelit, etc … dar şi iadul cu chinurile lui înfiorătoate, cu spînzuraţi de unghii şi păr, sau în unele locuri cum chinuiţi sînt îngrămădiţi de nu pot vedea decît ceafa celui din faţa sa de aceeaşi suferinţă, unde mare mîngîiere e a putea întoarce capul privind într-o altă direcţie, şi unde durerile morţii sînt neîncetate, veşnice, etc … şi toate acestea încă nelămurit spuse şi nelămurit numite, cele ce ochiul n’a vazut, nici urechea n’a auzit, nici la inima omului nu s’au suit

    diferenta e destul de mare intre cei care vad doar niste umbre si lumini, fata de cei care vad lamurit ingeri zburind, raiul si iadul cu toate ale lor chiar daca nu pot fi descrise lamurit in cuvinte .. pare a fi diferenta dintre orbi si neorbi .. si in plus sint mai multe feluri de orbire .. incit unii din cei orbi spun ca pot percepe lumina si intunericul care vin din aceeasi lume pe care cei cu vedere a vad viu colorata

    ai zis ca botezul e lumina ..
    oare botezul e chiar lumina aceea care dă vederea aceea intru vesnicie? adica cei botezati care se mintuie vad viu colorat şi desluşit, toate pe care le-au gătit Dumnezeu celor ce îl iubesc pe Dînsul? cei botezaţi dar care nu se mîntuie ci pier, văd chinurile şi munca iadului, la fel, desluşit şi viu colorat? Iar toţi ceilalţi nebotezaţi care mor rămîn fără această vedere? Doar între umbre şi lumini?
    Cumva aşa s-ar înţelege de ce bucuria şi suferinţa sînt mai mari pt ce botezaţi care se mîntuie sau pier în dreapta credinţă, în timp ce pt ceilalţi sînt mai mici, după măsura credinţei lor.
    Iar daca botezul însemnă acest fel de vedere şi cunoaştere, ştiind că nu e doar pt 1000 de ani, ci pt veşnicie .. atunci e o nebunie ca cineva să nu-şi dorească botezul drept credincios.

    • nu numai aceea de a vedea mai culorat sau nu, este lumina fara limite de aceea nu se poate descrie prin cuvinte. din nefericire nebotezatii nu vad nimik real ci doar se iluzioneaza ca vad. de aceea trebuie sa mori ca sa te nasti din nou, adica sati omori iluziile ca sati poti recapata vederea cea pierduta a raiului. a fi orb este o suferinta de nedescris , ca si cum ai inota in neant,in bezna iar dincolo acestea iau proportiile infinitului. dincolo nu prea exista mai mici sau mai mari ci sint terminologie pentru a explica unele lucrusi, atita timp cit sint infinite. e rau pt botezati caci vad raiul si toate iar apoi merg in iad unde nu pot sa uite cai nu exista uitare in lumea de dincolo. nu exista credinta decit la cei ce se mintuie – ceilalti iti repet se iluzioneaza in toate. taina botezului nu este revelata deoarece trebuie sa fii liber sa o alegi ,deci ea se reveleaza celor ce fac alegerea pe masura faptelor. poti avea dorinta iluzorie fara fapte dar faptele te poarta cu putere si dorinta devine arzatoare catre botez.

  2. Sfintii aiudeni se roaga. Din tot misterul sfant, noi am retinut doar ca trebuie sa furam aurul magilor. Craciunul este diferenta, acel declic care deblocheaza rutina pacatului. Craciunul inseamna nasterea Infinitului in pestera saraca, nu in porfira. Pentru unii dragostea e o joacă, pentru alţii e un mod de a trăi. Pentru unii credinta e o inventie, pentru altii e un mod de a trai. Pentru unii modestia inseamna anxietate cauzata de lipsa aurului, pentru altii e un mod de a trai. Pentru unii Craciunul e o melancolie a destrabalarilor, pentru altii e un mod de a trai. Pentru unii viata se termina prin moarte, pentru altii atunci incepe. Diferenta dintre Craciunul mesianic si satana aurului: Hristos Domnul, Om şi Dumnezeu fiind a flămânzit, dar a săturat mii de oameni, in timp ce satana aurului aduce doar foamete, vina si pedeapsa. Dan e optimist: crestinii vor lepada aurul si vor cinsti Nasterea Domnului.

    • Noi credem ca toti sfintii se roaga nu numai cei aiudeni,deci trebuie sa fii clar cind scrii ceva caci scris ramine in veci si poate fi interpretat in fel si chip. Oricum noi nui recunoastem decit pe cei ce au tinut precum parintii nostri dintodeauna, calendarul iulian. -caci nu tot cel ce si varsa singele in numele lui hristos se face mucenic ci cel ce a pazit mai inainte toata legea lasata noua prin Sfinti. asa a invatat Hriistos “mergeti , invatati si borezati in numele meu, lucru care inseamna mergeti=faceti faptele mele, pentru a putea sa invatati si voi cu putere.
      Mister sfint nu exista. Tot ce e sfint e tainic pentru cei ce nu sint inca sfinti sau nu vor sa fie. Mister poate fi explicat si cu ceva ascuns de catre oameni pentru ca altii sa nu ajunga, nici lua cunostinta de acel ceva ascuns. Tainic inseamna cu totul altceva, caci Dumnezeu nu sa ascuns de adam si eva in rai ci ei sau ascuns dupa ce au luat cunostinta din pomul cunoasterii ca au gresit.drept urmare dumnezeirea a devenit pentru ei o taina, desi sub ochii lor nu o vedeau nu o puteau recunoaste.
      Taina darurilor magilor este alta si nu ajung so cunoasca decit cei luminati de Duhul Sfint in urma practicarii legilor lasate pina azi de sfinti, ceilalti pot spune doar ca au auzit sau au citit despre ea dar pentru ei tot o taina va ramine fara fapte.
      Craciunul este aducerea aminte ca trebuie sa ne nastemdin nou sa devenim curati precum pruncii –calugarii adevarati ajung sa traiasca craciunul la fiecare Sfinta Liturghie si unii chiar in fiecare ceas al existentei lor.
      Pestera in care sa nascut Hriistos nu era nicidecum saraca daca se gaseau in ea atitea animale, si sa nascut pentru porfira caci altfel darurile ar fi fost refuzate, caci porfira simbolizeaza haina preotiei in veci dupa rinduiala lui Melchisedec iar aurul e pentru toiagul cel de fier cu care avea sa pastoreasca despre care sa proorocit,aur pentru ca dintre toate fierataniile reprezinta curatenia, lumina lina si calda,acesta fiind sprijinul Lui cit a vietuit in trup pre pamint.
      Aurul si bogatiile nu aduc numai foamete vina si pedeapsa, iar Mintuitorul a flaminzit cind umblind nu gasea in cine sa samene saminta Adevarului, de aceea a spus la fintina ca -voi nu stiti ce mincare am mincat eu- cind vorbea cu samarineanca.El nu a saturat doar mii se oameni –mai intii nu a saturat caci nu lea dat sa se sature ci sa manince sa vada ca Domnul este Bun iar mai apoi sa caute imparatia caci satuii se culca si dorm. Si azi El da sa manince oricui voieste si il cauta pre El. Numai ca azi mai toti sunt pofticiosi si cauta sa se sature si asa se pierde imparatia cea vesnica…
      Care crestini?
      Cine e Dan?
      Ce inseamna a cinsti nasterea Domnului?

  3. putem sa vorbim si despre caderea slatioarei in erezie,icepand cu filmul cu vadim ereticul predicand la slatioara?

  4. mariuse matei te ai bagat ca musca n ciorba !! ce legatura au cei ucisi de securitate cu dreapta credinta ?ca securitatea a ucis nevinovati este una si credinta nevinovatilor este alta!nu poti sa faci diferenta intre doua lucruri diferite ?

    • nu poate gil daca a ajuns la idolatrie crestina, adica erezie. multi urasc pe Dumnezeu sii zic cai nedrept ca de ce sa moara de ex. un copil si sa mearga in iad pentru ca parintii erau eretici sau de alta religie. acestea asa lea rinduit Dumnezeu si oricine se va stradui sal cunoasca cu fapta va intelege si de ce El a rinduit asa. azi toti vor sa stie da din citit doar fapte nu; si atunci din ce citesc sau aud interpreteaza cum le place.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: